donderdag 4 december 2008

Woensdag 3 December

We zijn weer in de lucht.

-
Ik moest het nog zo schrijven. We hebben buiten het hotel gegeten en het was me toch lekker... En voor dat geld. Mmmm. Ik had mijn mond moeten houden. Ik had het bericht nog niet op de web-log gezet of.... uit alle gaten kwamen substanties die niet op die manier naar buiten moeten komen. Goh, wat voelde ik me beroerd.

-

Dus ik lag voor pampes en Xen kon de hele nacht de slaap niet vatten. Conny was dus compleet gebroken. Dan zit je in China zonder familie en vrienden. We hebben jullie gemist. Maar als ze je s"morgens met die glinsterende oogjes aan kijkt, maakt dat heel veel goed



Wat we wel gemist hebben is een trip naar een boedistische tempel. Van wat ik van de reisgenoten heb gehoord was het werkelijk de moeite waard. Met optreden en al. Helaas het heeft zo moeten zijn. Ik zal de foto's wel opvragen.

-


Morgen naar het weeshuis (SWI, Social Welfare Institute)) in Yingtan waar Xen vanaf 1 augustus is geweest. Dat is belangrijk , daar moeten we bij zijn.


-


Conny, Edward en Xen

Geen opmerkingen: