zaterdag 6 december 2008

Hotelkamer Beijing.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoiiiiiiiiiiiiiii,

Wij hadden gisteren nog een ruggesteuntje gestuurd maar die is waarschijnlijk niet aangekomen ????
De techniek laat het even helaas afweten (of was het toch mijn techniek, zou ook kunnen hoor...)
Misschien heeft ons ruggesteuntje toch wel geholpen want we zien lachende gezichten van jullie alledrie. Wij hopen dat jullie nog een leuke week hebben en veel chinese cultuur mogen opsnuizen. We wachten met smart weer op een nieuw dagbericht en kijken al uit naar 13 december (ja hoeeeeeeee). We missen jullie en tot snel.

Kusjes, De Bronnetjes

Anoniem zei

achossie!!
ik ben verliefd!

x nanc

Anoniem zei

Lieve Conny,Edward en Xen,

We genieten om jullie zo te zien en te horen !!!!

liefs Pap en Mam

Unknown zei

Het is een echte knuffeltante volgens mij....

xxxxxxxxx

We kijken uit naar volgende week.

Ed, Liek en Lois

Bernie zei

Lief!!!

Anoniem zei

he hallo
Ik ben blij dat het allemaal weer
goed gaat met jullie.
Ik vind de filmpjes altijd zoo leuk
Je ziet dat ze het erg naar haar zin heeft bij jullie
Ik had ook niet anders verwacht hoor jullie zijn echt geweldig zo om te zien met zijn drietjes

Groetjes anita lage zwaluwe

Anoniem zei

hallo,
gefeliciteerd!! wat ziet ze er lief uit! wat hebben jullie een drukke week gehad zeg! wat een ontzettend mooi meisje!!

-xxx- aurelia priester

Anoniem zei

heeeej,

Wat een schatje en wat is het leuk om jullie zo te volgen, en ook emotioneel moet soms echt ff een traantje wegpinken hoor hahahaha
geniet ervan met zijn drietjes

veel liefs harry monique en kids

familie Lemmen zei

Hoi Conny, Edward en natuurlijk Xen. Wij lezen jullie berichtjes iedere dag. Ook de kids. Wat een prachtige dochter hebben jullie. Wij wensen jullie veel geluk en liefde, nog een fijne tijd in China en dan op naar jullie en thuis. Yasmin heeft al een mooie tekening gemaakt voor Xen.

Heel veel groetjes Edwin,Els,Yasmin,Ismay