maandag 10 november 2008

" De" baby shower

Ik weet het zeker.
-
Ik heb de liefste vriendinnen van Nederland. In plaats van een avondje op de bank hangen werd het een baby shower. Moet toegeven dat ik er nog nooit van had gehoord. Maar ..... er werd mij uitgelegd, nadat ik weer een beetje bekomen was van de verrassing, dat het echt heel leuk zou worden.
-
En inderdaad dames. Het was erg leuk.
-
Er moesten wat opdrachten gedaan worden, en elke keer als ik het "goed" had gedaan, mocht er een kadootje worden uitgepakt. Allemaal mooie en leuke kado's. De opdrachten waren ook erg leuk. Zo moest ik een puzzel in elkaar leggen. Dit bleek een foto van Xen te zijn. Hoe creatief kunnen mensen toch zijn!!!

-
Ook waren er de nodige hapjes, erg lekker. En natuurlijk wijn.... Hele lekkere wijn. ......En dat is dus het voordeel van adoptie. Je mag gewoon drinken ..... En dat hebben we ook gedaan. Wat was het gezellig. En niet alleen door de drank hoor. Maar zeker ook door de meiden. 9 verschillende vrouwen en alle 9 leuk en gezellig. Monique, Magreet, Marianne, Yvonne, Nancy, Angelina, José, Angelique en Angelique, HARTSTIKKE BEDANKT. Jullie zijn schatjes.
-
Ik hoop dat Xen later net zulke lieve vriendinnen krijgt als dat jullie voor mij zijn.
-
Alleen 1 ding is "jammer". Een bad-eend is "NOOIT" zomaar meer een bad-eend !!!!!!!!
-
Liefs Conny.
-

3 opmerkingen:

margon zei

Hallo Conny en Edwin

Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie dochter! Leuk dat je baby shower een succes was. Ik wist van Jose dat hij er aan zat te komen.
Zoals ik aan de kalender kan zien, is er nu een datum bekend wanneer jullie haar op kunnen halen, lekker he?
Heel veel geluk EN gezondheid voor jullie dochter en ga er straks maar lekker van genieten, al zal dat geen probleem zijn na zolang wachten.

Goede reis en
veel liefs
Margon

Bernie zei

Hey Conny en Edward
Nog ff en dan is het zover! Over een week in China en dan genieten van jullie mooie dochter.Eindelijk!
Om nog even terug te komen op de babyshower: ik vond het ook geweldig en wil nog even zeggen dat jullie het verdienen om lieve vrienden te hebben........want dat zijn jullie toch zelf ook?
Ik wens jullie hier vandaan een hele fijne reis en veel geluk met Xen. Geef haar op haar verjaardag maar vast een kus van me, geniet van jullie tijd daar! En gezond weer terug met zijn drieën.
Dikke kus van Margreet

Anoniem zei

HOI HOI CONNY EN EDWARD, EEN HELE GOEDE REIS VANAVOND EN VEEL PLEZIER IN CHINA MET XEN!! DE SCHRIK VAN XEN ZAL MAAR EVEN ZIJN WANT JULLIE ZULLEN HET GEWELDIG DOEN MET HAAR, ALLE KINDEREN ZIJN IMMERS DOL OP JULLIE!
LAAT SNEL WETEN HOE HET GAAT
EN WANNEER JULLIE ER ALLE DRIE KLAAR VOOR ZIJN KOMEN WE XEN BEGROETEN! XXX NICOLETTE