donderdag 16 oktober 2008

9 Oktober 2008

We gaan allebei uit eten vanavond, Edward met collega's in Rotterdam en ik met collega's in Breda.

Kan het tijdens het eten niet laten om zo af en toe op mijn mobiel te kijken. Je weet maar nooit???. Maar het enige wat er elke keer op mijn mobiel verschijnt zijn de sms-jes van mijn zus en vriendin vanuit Barcelona. Ze zitten aan de wijn…!!!!!!

Om 22.00 uur rij ik naar huis, Edward belt en vraagt of ik hem op kan halen van het station. Om half 11 zijn we thuis. Edward doet de deur open en jahoor….telefoon…het zou toch niet?????

Hij neemt op en ik zie het aan zijn gezicht. Het is Ineke van de Stichting Meiling…


WE HEBBEN EEN DOCHTER…. uit China, ze is gezond , geboren op 8 december 2007, ze is dus pas 10 maanden oud. Geboren in de provincie Jianxi, stadje Yingtan. Haar naam is Fu Dan Hong....




















Zaterdag krijgen we haar dossier.
Het is pas donderdag!!!!

Dus dat is weer wachten…Maar daar zijn wij goed in…nadat we de halve wereld (wakker) hebben gebeld proberen we te slapen. Dit lukt niet echt. Normaal heeft Edward het de volgende morgen dan zwaar met mij te stellen, maar…deze keer niet. Ik stap deze ochtend met een lach om mijn mond uit ons bed. En ook Edward krijgt de grijns niet van zijn gezicht….wat een klein meisje uit China wel niet teweeg kan brengen.

Geen opmerkingen: